Kaksi ja puoli vuotta kestäneen Tallinna–Tarto valtatien Ardu–Võõbu-osuuden rakennustyöt ovat valmistuneet ja tie on avattu liikenteelle. Urakassa rakennettiin uusi tie, jolla on pituutta 12 kilometriä. Urakassa rakennettiin kolme siltaa ja kolme ekosiltaa. Urakan kokonaisarvo oli 28 miljoonaa euroa.
GRK Infra AS jatkaa Tallinnan–Tarto valtatien rakentamista myös tulevien kahden vuoden ajan, sillä yhtiö toimii pääurakoitsijana uuden Võõbu–Mäo-tieosuuden rakentamisessa. Tieosuuden rakentaminen aloitettiin heinäkuussa 2020. Tässä urakassa uutta tiepohjaa varten tehdään laajoja massan vaihtotöitä. Maaperää poistetaan 650 000 kuutiota ja tilalle tuodaan 1 100 000 kuutiota louhittua materiaalia. Tiepohjan alueella on turvetta ja sen korvaamiseksi kalkkikiveä louhitaan ja murskataan 250 000 kuutiota. GRK Infra Oy:n kanssa yhteistyössä toteutettavaa turvemaan massastabilointia tehdään 200 000 kuution alalle. Asfalttia urakassa käytetään yli 175 000 tonnia. Samalla rakennetaan yhteensä kuusi siltaa, joista kolme on siltaa ja kolme ekosiltaa. Urakka-osuuden pituus on 18 kilometriä. Tieosuuden rakentaminen kestää kokonaisuudessaan 30 kuukautta. Kokonaisarvoltaan urakka on noin 43 M€.
Virossa Pärnussa valmistui elokuun aikana myös syyskuussa 2018 aloitettu Sindin padon purkaminen ja kalaportaiden rakentaminen. Urakan myötä lohikaloille rakennetun keinotekoisen kosken kokonaisala on vaikuttavat 45 000 neliötä. Sindin työt oli aikataulutettu kestävän vuoteen 2021 asti, mutta hanke valmistui vuoden etuajassa. Urakan kokonaisarvo oli 8,2 miljoonaa euroa.